dilluns, 3 d’octubre del 2016

Presentació de Primària. Curs 2016/17







Hola! Sóc na Clàudia, Tenc sis anys i estudïi primer de Primària. M'agrada nedar. M'agraden els espaguetis sense salsa i pintar tot el que veig. 



El meu nom és KC. Tenc set anys i estudïi segon de Primària. M'agrada l'Educació Física i m'agrada menjar hamburguesa del McDonalds. El meu millor amic és en Dani. A Dani i a mi ens agrada jugar a Futbol. 

 
Soc na Julia. Tenc 7 anys. Vaig a 3r. I jo mont ha cavall. M'agrada molt mates. A la meva família hi ha n' Alex, n'angelica i en Manuel. M'agraden els espaguetis amb pesto. Per beure, llet.

M'encanta pintar. M'agrada jugar amb els amics. De gran vull ser cantant! El meu color preferit es el taronja.

M'encanta dur vestit. I venc d'Alemanya.




 
Hola !soc en Biel i tenc nou anys. Faig quart de Primària, i m`agrada menjar bròcoli, ´jugar a futbol, fer natació, escalada i l'Educacio Fisica, i Castellà. 

 
Hola!Soc na Marina. Tenc nou anys. M´agraden totes ses matèries,toc es piano i és el meu darrer any en aquesta escola.



Hola! El meu nom és Carolina Seguí i sóc la tutora d'Educació Primària.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada